WEB-Caas-salespulse-edwin-kennedy

Het realiseren van bedrijfsgroei vereist een enorme drive, maar waar komt die drive eigenlijk vandaan? Dat heeft alles te maken met de eerste stap uit onze CAAS-methodiek.

DE EERSTE STAP IN ONZE CAAS-METHODIEK

Wij hebben onze unieke CAAS-methode al bij vele bedrijven succesvol geïmplementeerd. Ons doel is om commercie van bedrijven te boosten. Maar waar komt jouw drive voor bedrijfsgroei eigenlijk vandaan? Die komt voort uit je ultieme droom. En dat is precies waar het om draait in de eerste stap binnen CAAS.

HET BEGINT ALLEMAAL MET EEN DROOM..

Wat is jouw langgekoesterde wens? Dat is voor iedereen anders. Misschien wil je op je veertigste stoppen met werken en tegen die tijd genoeg kapitaal hebben om het de rest van je leven mee uit te zingen. Of wie weet heb je de droom om samen met je partner luxejachten te gaan verhuren. Wellicht wil je duizenden vrouwen wereldwijd aan een baan helpen. Wat jouw droom ook is, we beginnen met hem helder te krijgen. En dat is vaak een flinke zoektocht, want die droom ligt vaak diep weggestopt onder een tientallen lagen met ándere wensen.

De eerste stap in onze CAAS-werkwijze is het pellen van al die lagen, zodat jouw droom open komt te liggen en we allemaal begrijpen: dít is wat jij echt wilt bereiken!

DREAM TEAM GOAL

Noem het een BHAG, noem het een vision, noem het een stip aan de horizon: in de kern gaat het uiteindelijk allemaal om jouw doel ‘in de verte’, het doel dat jij in tien, twintig jaar wilt hebben waargemaakt en die in jouw ogen bijna niet haalbaar is. Goede managers geven die droom door aan hun organisatie, zodat de koers helder is én om empowerment te geven aan de medewerkers. Het laat hen begrijpen wat het hogere doel is van hun dagelijkse activiteiten. Binnen SalesPulse noemen we deze zo schijnbaar lastig te bereiken droom ‘Dream Team Goal’ (DTG).

WAAROM, WAAROM, WAAROM?

Tijdens onze eerste sessie gaan we de DTG voor jouw organisatie boven tafel halen. Door middel van een beetje prikken, sarren en heel veel ‘waarom, waarom, waarom?’ zullen we ontdekken wat jouw échte drijfveer is. Dit kan wellicht wat confronterend zijn maar ook bijzonder essentieel, omdat wij zonder transparantie geen succesvol plan kunnen opstellen. Afhankelijk van jouw droom komen wij namelijk met een voorstel om het te gaan realiseren.

In deze eerste stap binnen CAAS kijken we naar waar jouw organisatie nu staat. Ons voorstel beschrijft vervolgens de stappen die we gaan nemen om de commercie flink te boosten, zodat jij in the end je DTG waar kan maken.

Is iedereen akkoord in deze eerste CAAS-stap? Dan gaan we door naar de volgende stap: het boosten van de commercie. Binnenkort vertellen wij je hier meer over.

Mis geen enkele update, volg ons op LinkedIn